Annonce

Smugkig i det nye Hendes Verden

Få tips, ideer og inspiration til håndarbejde, bolig, blomster, hobby og lækre madopskrifter. Du kan også se frem til skønne tilbud. Sendes mandag og lørdag.

Bliv abonnent på Hendes Verden

Køb denne skønne Boheme-plaid fra Arctic i 100% ren norsk uld.

Køb allerede i dag »

Flipp – alle dine favoritmagasiner

Prøv 1. måned gratis

Klik her »

Visit hendesverden.dk's profile on Pinterest.

Vinderne er fundet!

 

Her kan du se, om du er blandt de heldige vindere i Hendes Verdens mange konkurrencer

Se navnene på de mange vindere her

Annonce
Annonce
Annonce

Stræk halsen

Øvelser


Musklerne fra kraveben til kraniekanten bag ørerne er meget ofte forkortede og ømme, og det giver en duknakket holdning. Giv musklerne et godt stræk sådan: Sid eller stå i en god rank stilling med armene hængende ned langs siderne. Læg højre hånd fladt på brystkassen, så fingerspidserne ligger lige under venste kraveben og tommelfingeren er på brystkassen under højre kraveben. Træk let nedad med hånden. Træk først hagen lidt ind, drej dernæst hovedet til højre og se ud over skulderen, og skub kindbenet op mod loftet. Pres venstre arm let mod gulvet. Hold strækket, så længe det er behageligt, og skift side.
Annonce




Se alle vores øvelse her
Tekst: Ea Suzanne Akasha
Foto: Lisbeth Holten
Publiceret: 18-01-2010

Facebook-kommentarer

Medlemskommentarer

Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at deltage

Er du ikke medlem endnu?

 

Så meld dig ind, og få mulighed for...

 

  • At kommentere artikler, deltage i vores debatforum og give de andre brugeres billeder 'thumbs up'
  • At lave din helt egen side med f.eks. en blog, dit eget fotoalbum og meget meget mere..

Vi glæder os til, at kunne byde dig velkommen her på Hendesverden.dk!

Hendes Verden i denne uge

Dagens lækkeri

Skønt bagværk