Annonce

Smugkig i det nye Hendes Verden

Ja tak, jeg vil gerne modtage Hendes Verdens e-mail nyhedsbrev med artikler, markedsføring mm. fra Hendes Verden og Hendes Verdens partnere. Læs mere om nyhedsbrevet, partnerne og deres produkter her.

Bliv abonnent på Hendes Verden

Køb et abonnement på Hendes verden og få to skønne julehjerter med lys fra Sirius. 

Køb allerede i dag »

Visit hendesverden.dk's profile on Pinterest.

Vinderne er fundet!

 

Her kan du se, om du er blandt de heldige vindere i Hendes Verdens mange konkurrencer

Se navnene på de mange vindere her

Annonce
Annonce
Annonce

Stræk læggene

Øvelser


Går du med høje hæle, skal læggene strækkes hver dag. Tag et langt skridt fremad, lad tæerne pege lige fremad, og støt hænderne på det forreste lår. Den bagerste hæl bliver i gulvet under hele strækøvelsen. Læn hele kroppen fremover, så du gør dig lang fra den bagerste hæl til nakken. Bliv i stillingen ½ minut, mens du mærker, hvordan læggens muskler giver sig. Øg derefter strækket ved at komme op på tå på den forreste, og bliv i denne stilling ½ minut. Kom ud af stillingen, ryst foden let og skift side.



Se alle vores øvelser her
Annonce

Tekst: Ea Suzanne Akasha
Foto: Lisbeth Holten
Publiceret: 18-01-2010

Facebook-kommentarer

Medlemskommentarer

Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at deltage

Er du ikke medlem endnu?

 

Så meld dig ind, og få mulighed for...

 

  • At kommentere artikler, deltage i vores debatforum og give de andre brugeres billeder 'thumbs up'
  • At lave din helt egen side med f.eks. en blog, dit eget fotoalbum og meget meget mere..

Vi glæder os til, at kunne byde dig velkommen her på Hendesverden.dk!